Rudorfer - Hurtownia opakowań na biżuterię, ekspozytorów, akcesoriów jubilerskich
Szybkie zamówienie
Nadruki
Aktualności
Wszystko o zakupach
Kontakt
polski
+48 33 852 36 08
Rozwiń wszystko


Zwiń
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Rejestracja Produkty Zamówienie Termin realizacji Warunki dostawy Warunki płatności Upusty i kody rabatowe Specjalne oferty Zwroty i reklamacje Obsługa konta

zwrot

Masz prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. 

Nie dotyczy to towaru wyprodukowanego na specjalne zamówienie klienta np. towaru z naniesionym nadrukiem.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu oraz musi być bezpiecznie zapakowany do wysyłki aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.

Zwrot należy uzgodnić wcześniej z Biurem Obsługi Klienta.

Zwracany towar wysyłasz na swój koszt. Przesyłki wysyłane na nasz koszt nie będą odbierane.

reklamacja

Przypadek 1: wadliwy towar

Wszystkie nasze towary objęte są 12-miesięczną gwarancją.

Pamiętaj, że opakowania nie są przeznaczone do ekspozycji czy przechowywania biżuterii.
Wszelkie reakcje zachodzące na biżuterii wynikające z dłuższego przechowywania w opakowaniach, nie podlegają reklamacji.

Sprawdź towar zaraz po jego otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia wady produktu skontaktuj się z nami w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Pomożemy Ci dokonać wszystkich formalności, tak abyś mógł/mogła jak najszybciej wymienić produkt na wolny od wad lub otrzymać zwrot pieniędzy.

Nie odsyłaj towaru bez wcześniejszego uzgodnienia z Biurem Obsługi Klienta.

Odsyłając reklamowany towar zapakuj go z należytą starannością, tak, aby nie powstało dalsze uszkodzenie.
W przypadku stwierdzenia zniszczeń powstałych wskutek złego zapakowania, tracisz prawo do reklamacji.

Przypadek nr 2: uszkodzona przesyłka

Odbierając przesyłkę sprawdź w obecności kuriera czy nie jest uszkodzona. Jeśli przesyłka ma ślady mechanicznego uszkodzenia,
spisz z kurierem protokół szkodowy i poinformuj nas o tym w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku gdy towar został uszkodzony, otrzymasz od nas nowy towar lub zwrot pieniędzy jeśli dosłanie produktów nie będzie możliwe ( brak na stanie ).

Informacje

Biuro Obsługi Klienta

    • Rudorfer PL Sp. z o.o.
    • Mostowa 4, 43-400 Cieszyn
    • REGON: 015499083
    • NIP: PL5222699084
    • Numer konta bankowego: 57 1090 1043 0000 0001 0199 9884
    • Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
    • IBAN: PL57109010430000000101999884
    • SWIFT: WBKPPLPP
    • 8:00-16:00
    • Telefon komórkowy+48 601 143 511