Rejestracja Produkty Zamówienie Termin realizacji Warunki dostawy Warunki płatności Upusty i kody rabatowe Specjalne oferty Zwroty i reklamacje Obsługa konta
Masz prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki.
Nie dotyczy to towaru wyprodukowanego na specjalne zamówienie klienta np. towaru z naniesionym nadrukiem.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu oraz musi być bezpiecznie zapakowany do wysyłki aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
Zwracany towar wysyłasz na swój koszt. Przesyłki wysyłane na nasz koszt nie będą odbierane.
Zwrotu należy dokonać na adres: Rudorfer PL Sp. z o.o., ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn
Zwrot należy uzgodnić wcześniej z Biurem Obsługi Klienta.
Wszystkie nasze towary objęte są 12-miesięczną gwarancją.
Pamiętaj, że opakowania nie są przeznaczone do ekspozycji czy przechowywania biżuterii.
Wszelkie reakcje zachodzące na biżuterii wynikające z dłuższego przechowywania w opakowaniach, nie podlegają reklamacji.
Sprawdź towar zaraz po jego otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia wady produktu skontaktuj się z nami w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Pomożemy Ci dokonać wszystkich formalności, tak abyś mógł/mogła jak najszybciej wymienić produkt na wolny od wad lub otrzymać zwrot pieniędzy.
Nie odsyłaj towaru bez wcześniejszego uzgodnienia z Biurem Obsługi Klienta.
Odsyłając reklamowany towar zapakuj go z należytą starannością, tak, aby nie powstało dalsze uszkodzenie.
W przypadku stwierdzenia zniszczeń powstałych wskutek złego zapakowania, tracisz prawo do reklamacji.
Odbierając przesyłkę sprawdź w obecności kuriera czy nie jest uszkodzona. Jeśli przesyłka ma ślady mechanicznego uszkodzenia,
spisz z kurierem protokół szkodowy i poinformuj nas o tym w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku gdy towar został uszkodzony, otrzymasz od nas nowy towar lub zwrot pieniędzy jeśli dosłanie produktów nie będzie możliwe ( brak na stanie ).