Rudorfer - Hurtownia opakowań na biżuterię, ekspozytorów, akcesoriów jubilerskich
Szybkie zamówienie
Nadruki
Aktualności
Wszystko o zakupach
Kontakt
polski
+48 33 852 36 08
Rozwiń wszystko


Zwiń
Zamówienie

Zamówienie

Rejestracja Produkty Zamówienie Termin realizacji Warunki dostawy Warunki płatności Upusty i kody rabatowe Specjalne oferty Zwroty i reklamacje Obsługa konta

Zamówienia można składać telefonicznie pod numerami telefonu:

tel. stacjonarny: + 48 33 852 36 08, +48 33 852 36 09

tel. komórkowy +48 601 143 511

mailowo: plbox@rudorfer.pl

lub przez nasz sklep internetowy.

Aby wysłać zamówienie internetowo należy się zalogować i przejść kilka prostych kroków:

1. krok: KOSZYK

Produkt możesz dodać do koszyka zarówno z widoku całej kolekcji jak i z widoku szczegółowego czy z poziomu wyszukiwarki. Istnieje również możliwość dodawania produktów do koszyka w oknie wyszukiwarki, w trakcie przeglądania aktualnego katalogu. Zapewnia to nasza nowa funkcjonalność dostępna w zakładce Szybkie zamówienie.

Dla każdego towaru z naszej oferty określona jest minimalna ilość, jaką możesz dodać do koszyka i system nie pozwoli zamówić mniej. Jeśli chcesz zamówić jedno opakowanie jako wzór aby je zobaczyć i ewentualnie dopiero potem zdecydować się na zakup większej ilości - zgłoś to w naszym Biurze Obsługi Klienta telefonicznie bądź mailowo, lub napisz nam to w Uwagach do zamówienia.

Po wprowadzeniu wszystkich produktów przejdź do koszyka, klikając na jego ikonę w górnym prawym rogu.

Sprawdź raz jeszcze czy lista produktów zawiera wszystkie pozycje, które chciałeś zamówić.

W koszyku widzisz ceny jednostkowe poszczególnych produktów, naliczone rabaty obniżające wartość zamówienia oraz całkowitą kwotę należną za towar.

Jeśli posiadasz kod rabatowy wpisz go w odpowiednie pole i kliknij przycisk „Nalicz rabat”.

Kod rabatowy można otrzymać w związku z naszymi promocyjnymi akcjami, jeśli jesteś zapisany do naszej listy sms-owej lub newslettera.
Jeśli chcesz to zrobić teraz, przejdź do ustawień swojego konta i wybierz najwygodniejszą formę kontaktu.

Całkowita wartość zamówienia podana w koszyku nie zawiera kosztów nadruku.
O kosztach nadruku zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta po wysłaniu zamówienia.

Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem nadruków bądź wcześniejszego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta celem wyceny nadruku.

Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.

2. krok: ADRES FAKTUROWY I DOSTAWY

Wybierz adres faktury i adres dostawy. Do jednego konta możesz przypisać wiele adresów dostawy.
Jest to szczególnie wygodne, jeśli zamawiasz towar dla kilku punktów sprzedaży i chcesz dostarczyć paczki bezpośrednio do tych punktów.

Dokładnie sprawdź czy adres fakturowy jest poprawny. Według tych danych zostanie wystawiona faktura VAT do zamówienia.

Upewnij się, że wpisałeś dobry adres dostawy i telefon kontaktowy dla kuriera. Tam zostanie wysłana paczka.

Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.

3. krok: DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Wybierz formę dostawy i płatności spośród dostępnych opcji.

Wpisz w pole „Uwagi” dodatkowe informacje o zamówieniu np.: pożądany termin dostawy, informacje odnośnie nadruku na opakowaniach, prośby o dodanie wzoru produktu, katalogu itp.

Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.

4. krok: PODSUMOWANIE

Podsumowanie zawiera wszystkie wprowadzone przez Ciebie informacje.

Prosimy je dokładnie sprawdzić i jeśli wszystko jest w porządku kliknąć na przycisk „Zamów”.

W ten sposób zamówienie zostanie wysłane do naszego Biura Obsługi Klienta.

Jako potwierdzenie na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z numerem i szczegółami zamówienia.

Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany zamówienia, wróć się do poprzednich kroków. Po wysłaniu zamówienia niestety nie da się już go skorygować samemu.

Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany w zamówieniu po jego wysłaniu, skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informacje

Biuro Obsługi Klienta

    • Rudorfer PL Sp. z o.o.
    • Mostowa 4, 43-400 Cieszyn
    • REGON: 015499083
    • NIP: PL5222699084
    • Numer konta bankowego: 57 1090 1043 0000 0001 0199 9884
    • Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
    • IBAN: PL57109010430000000101999884
    • SWIFT: WBKPPLPP
    • 8:00-16:00
    • Telefon komórkowy+48 601 143 511