Rejestracja Produkty Zamówienie Termin realizacji Warunki dostawy Warunki płatności Upusty i kody rabatowe Specjalne oferty Zwroty i reklamacje Obsługa konta
Zamówienia można składać telefonicznie pod numerami telefonu:
tel. stacjonarny: + 48 33 852 36 08, +48 33 852 36 09
tel. komórkowy +48 601 143 511
mailowo: plbox@rudorfer.pl
lub przez nasz sklep internetowy.
Aby wysłać zamówienie internetowo należy się zalogować i przejść kilka prostych kroków:
Produkt możesz dodać do koszyka zarówno z widoku całej kolekcji jak i z widoku szczegółowego czy z poziomu wyszukiwarki. Istnieje również możliwość dodawania produktów do koszyka w oknie wyszukiwarki, w trakcie przeglądania aktualnego katalogu. Zapewnia to nasza nowa funkcjonalność dostępna w zakładce Szybkie zamówienie.
Dla każdego towaru z naszej oferty określona jest minimalna ilość, jaką możesz dodać do koszyka i system nie pozwoli zamówić mniej. Jeśli chcesz zamówić jedno opakowanie jako wzór aby je zobaczyć i ewentualnie dopiero potem zdecydować się na zakup większej ilości - zgłoś to w naszym Biurze Obsługi Klienta telefonicznie bądź mailowo, lub napisz nam to w Uwagach do zamówienia.
Po wprowadzeniu wszystkich produktów przejdź do koszyka, klikając na jego ikonę w górnym prawym rogu.
Sprawdź raz jeszcze czy lista produktów zawiera wszystkie pozycje, które chciałeś zamówić.
W koszyku widzisz ceny jednostkowe poszczególnych produktów, naliczone rabaty obniżające wartość zamówienia oraz całkowitą kwotę należną za towar.
Jeśli posiadasz kod rabatowy wpisz go w odpowiednie pole i kliknij przycisk „Nalicz rabat”.
Kod rabatowy można otrzymać w związku z naszymi promocyjnymi akcjami, jeśli jesteś zapisany do naszej listy sms-owej lub newslettera.
Jeśli chcesz to zrobić teraz, przejdź do ustawień swojego konta i wybierz najwygodniejszą formę kontaktu.
Całkowita wartość zamówienia podana w koszyku nie zawiera kosztów nadruku.
O kosztach nadruku zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta po wysłaniu zamówienia.
Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem nadruków bądź wcześniejszego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta celem wyceny nadruku.
Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.
Wybierz adres faktury i adres dostawy. Do jednego konta możesz przypisać wiele adresów dostawy.
Jest to szczególnie wygodne, jeśli zamawiasz towar dla kilku punktów sprzedaży i chcesz dostarczyć paczki bezpośrednio do tych punktów.
Dokładnie sprawdź czy adres fakturowy jest poprawny. Według tych danych zostanie wystawiona faktura VAT do zamówienia.
Upewnij się, że wpisałeś dobry adres dostawy i telefon kontaktowy dla kuriera. Tam zostanie wysłana paczka.
Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.
Wybierz formę dostawy i płatności spośród dostępnych opcji.
Wpisz w pole „Uwagi” dodatkowe informacje o zamówieniu np.: pożądany termin dostawy, informacje odnośnie nadruku na opakowaniach, prośby o dodanie wzoru produktu, katalogu itp.
Jeśli wszystko jest w porządku przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk Dalej.
Podsumowanie zawiera wszystkie wprowadzone przez Ciebie informacje.
Prosimy je dokładnie sprawdzić i jeśli wszystko jest w porządku kliknąć na przycisk „Zamów”.
W ten sposób zamówienie zostanie wysłane do naszego Biura Obsługi Klienta.
Jako potwierdzenie na Twój e-mail otrzymasz wiadomość z numerem i szczegółami zamówienia.
Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany zamówienia, wróć się do poprzednich kroków. Po wysłaniu zamówienia niestety nie da się już go skorygować samemu.
Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany w zamówieniu po jego wysłaniu, skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta.